lørdag den 10. august 2013

Genopstået fra de døde!




Der er igen kommet liv i køkkenhaven efter jeg dræbte den. I flere forsøg faktisk.
 Jeg har fundet ud af, at jeg er alt for utålmodig til at vente på, at frø spirer og vokser sig til store og brugbare planter. Blev desuden pænt overrasket over, hvor meget vand og pleje sådan en lille have kræver! (HVER DAG!?)

Har nu købt 'fast-food' udgaven i form af friske krydderurter til 8 kr. pr stk. i lokalt supermarked og plantet i stedet. Så er jeg da i det mindste sikret, at de rent faktisk når op over jordoverfladen denne gang.
Det skal altså lykkedes..
Kan jo ikke ligefrem have kæmpe altan med en mini-kirkegård stående, hvis jeg vil være hausfrau med overskud. Nej, er fast besluttet på at huske at vande køkkenhaven regelmæssigt denne gang.
Har endda købt en vandekande.

Øverst er der salat. Nederst er der alverdens krydderurter; timian, basilikum, dild og persille.
Har intentioner om at finde mere eksotiske krydderurter (Føtex) i nærmeste fremtid. Mere om dem i vol. 2. (hvis altså den stadig er i live)



Følg bloggen via Bloglovin..
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar