lørdag den 21. september 2013

Kaffeglad

 

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg elsker kaffe. Nej.. jeg kan ikke leve uden kaffe. Og især min nye senseo maskine. 

I sidste uge modtog jeg så min aller første lille gratis goodiebag fra Merild, med to nye smagsvarianter til min maskine. Følte mindst 3 sekunders ''Jeg-er-totalt-kendt-og-mega-ovenpå''. 
Besluttede mig hurtigt for, at det skulle fejres med prøvesmagning blandt andre kaffeelskere.. og kage! Jeg inviterede derfor min veninde Fie  fra decoristen over til prøvesmagning. Og her er så vores dom:

Cappucino caramel
En rigtig lækker kaffe, der mest af alt hører hjemme i kategorien dessert. Den er utrolig sød, men stadig rund og uden at blive kvalm. Ikke en kaffe du serverer for en mand. Smager mere over i en Chai Latte end kaffe. Men lækkert - vi var hooked!

Merild mellemristet kaffe
Nøj, det var en god kaffe! Mild, rund og uden at være bitter, som de andre Senseo varianter tit gør. En kaffe, der passer helt perfekt til mine morgener, hvor tingene går lidt langsomt og hvor koffeinen skal ud i mit blod hurtigst muligt. Helt sikkert en af mine favoritter! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar