lørdag den 28. december 2013

VOVET NYTÅRSAFTEN



Har valgt at holde min nytårsaften i København. Læseren, der har været med fra starten vil vide, at dette ikke uden  For jeg nægter denne gang at tage fra København med armen i lilla gips og en plads på operationsbordet ugen efter. NÆGTER! 
Har taget mine forholdsregler denne gang:

  1. Undlad at have hæle på. (Måske kun liiige de nye støvletter, men kun fordi de er så skønne)
  2. Styr udenom trappeopgange uden lys. Eller trapper i det hele taget. 
  3. Ingen korte kjoler in case.. 
  4. Okay, ingen heels i København. 
Næste udfordring kommer så, da jeg finder ud af at festen er med 90'er tema. For jeg har egentlig bare lyst til at danse rundt i tylskørt til Cher med et glas cava i hånden. Har i nogen ideer til outfit uden at vise bleg mave frem eller ikke lige har en blazer i to numre for stort liggende? 

Tylskørt er vel heller ikke værst? At mit hår ligner Kelly Taylors i forvejen må vel være nok.. tænker jeg.


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Haha. Godt jeg aldrig bliver tøset og moderigtig nok til hæle - at ankel/bikerstøvlen kom på mode var som sendt fra himlen i mit tilfælde B-)

    - Anne

    SvarSlet
  2. Anne jeg ved heller ikke, om det kommer til at gå. Tiden vil vise det.

    SvarSlet