fredag den 31. januar 2014

EBAY CRAVINGS

1. Jakke HER.  2. Ur HER.  3. Skjorte HER.  4. Kalender HER. 5. Taske HER


Jeg er stået op fra de døde, ja jeg er! Har kridtet skoene, strøget skjorten tilsluttet min USB-glimmermus - NU skal der ske noget. 
Har de seneste to døgn arbejdet på to forskellige Facebook projekter med kodning samt design og har også været storforbruger af kaffemaskinen. I love it! Halvdelen af det blev endda lavet på farten. Var en af de der typer med latten i hånden og en laptop af mærket Apple på skødet alt imens jeg så vældig travl og trendy ud. Mon nogen troede jeg skulle have rejst på DSB 1'? Okay okay.. 

I hvert fald ville jeg ikke have noget imod at klikke samtlige ting her hjem fra Ebay i håb om at bevare business attituden langt ude i fremtiden. Føler mig sgu mere tilpas. Især kalenderen, der har den smarteste opbygning med felter - 20 kr? Klik. 
Som afsløret har jeg en kæmpe kærlighed for Ebay og min Pay Pal konto er nærmest konstant rødglødende. (ADVARSEL: Pay Pal konto er forbundet med utrolig høj risiko for overforbrug og afhængighed). Mine Ebay cravings bliver derfor en mere eller mindre fast del af bloggen nu. Det er jo ikke den pæne overflade for ingenting. 

Følg bloggen via

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar