mandag den 6. januar 2014

LIDT AF MIG



Vi skriver nu 2014 og det betyder også, at jeg har valgt at give mig lidt mere til kende her på bloggen. Og det har jeg fået hjælp til, så der ikke er noget mellemlægningspapir, flødeskum på toppen, selvhøjtidelighed og et blik på den pæne overflade fra min side. NÆH, i får sgu den ærlige version. For jeg har nemlig bedt en helt særlig person om at skrive 14 facts på bloggen i morgen med ordren  "hudløst ærligt, tak!". Heldigvis sagde hun ja! Helt frie tøjler og ingen begrænsninger - sådan som jeg selv forholder mig til bloggen. Hun må skrive lige, hvad hun ønsker. 
Tag godt imod min veninde, når hun sætter sig bag tasteturet imorgen! Jeg glæder mig (og er også lidt spændt!).



Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar