fredag den 28. februar 2014

FEBERTANKER


  • Bliver mere og mere sur over, at McDonalds ikke bringer ud. Hvad med de syge måske? Dem uden bil eller evne til at gå helt ind til Store Torv? Forstår det ikke. Ååh. Magter ikke suppe på 5. dag.
  • Blogland mangler folk, der snakker! Det mærkes især når man har brugt 5 dage i sengen..
  • Kan man egentlig godt snotte sin hjerne med ud?
  • Der burde være en regel for, at når man endelig får slæbt sig ned og købe ind i natbukser uden make-up, så behøver folk ikke lige give elevatorblikket; Yes makker, jeg er syg. Og jeg smitter! Gå væk!
  • Er det for frækt at kigge i ned i indkøbskurven eller på varebåndet hos andre? Altså bare som inspiration, det kunne jo være jeg havde glemt noget?
  • Overvejer, hvor mange dage man skal ligge i sengen, før der dannes liggesår - nogen der ved det?
  • Har for første gang i to år været syg mere end to dage. Kære virus, jeg tror overgiver mig - rusk i mig, gør ved mig hvad du vil og jeg lover ikke at modstand længere. Til gengæld skal du love at gøre det hurtigt og forlade min krop ASAP! 
  • Er sikker på, jeg ville blive rask hvis Joseph Gordon-Levitt var her. 
  • Anyone med en mere realistisk kur til en god omgang influenza med snot i hjerne og et monster i halsen?

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar