onsdag den 5. februar 2014

FOR MEGET AF DET GODE

Vågner op 03.55 i nat, finder mig selv oven på dynen med alt mit tøj på og en mund der føles som en forvasket badekåbe. This is not good. Er pt. midt i en maraton af en uge, hvor alt skal nås inden jeg smutter afsted på en uges skiferie i luksushytte i Norges fjelde med kæreste og familie.
Har pt. en liste, der tæller; læse 100 sider, skrive otte siders referat af disse og lave to interviews til projekt (Mest fordi jeg nægter at tage prøveform B - payback is a biiiiatch), et andet interview og skrive en dertilhørende artikel, nå til samtlige forelæsninger og lave gruppearbejde og pakke til skituren inden søndag morgen... Aner ærligt talt ikke, hvordan jeg skal nå det. 
Ja, jeg ved godt jeg har brokket mig utallige gange om at vandre rundt og være noget så smart med en latte i hånden og være noget så travl. Men denne gang har jeg skudt over målet og sagt ja til for meget. 
Men jeg vil jo bare så gerne afsted, jeg har brug for det. Sådan helt seriøst. Jeg har brug for at jeg kan kalde liebhaverlejligheden for liebhaver igen og ikke er en lejlighed, jeg er ved at blive kvalt i, fordi jeg ikke ser andet end universitetet, mine forældres hus og min egen lejlighed. Jeg vil gerne tænke; hold kæft, hvor er det dejligt at være hjemme igen. Har brug for at værdsætte mit hjem så meget som det egentlig fortjener og komme tilbage med et nyt skud energi.. Og faktisk være hende den smarte, der ikke ER udbrændt med en latte i hånden.

Min status er pt. fucking udbrændt på 3. døgn. Men drømmer mig frem til næste uge, hvor min eneste plan er at spise vafler på fuldtid, kan fyre en snebold i nakken på min kæreste og tabe i brætspil, når først mørket er faldet på. Det er sgu det hele værd. 

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar