torsdag den 1. maj 2014

MAMA HAS LEFT THE BUILDING

Så er dagen endelig kommet, hvor jeg smutter ti dage afsted mod ukendt land og den berygtede og overrendte Ballanton sø  i Ungarn. Og nøj, hvor jeg glæder mig! Nok har jeg allerede glemt mit pas hos mine forældre og brændt halvdelen af de pølsehorn på, som jeg så mor-agtigt havde lavet til køreturen. Men det glemmer vi, for nu er jeg afsted og ekstranøglen er afleveret hos alle tiders plantemutter Fie (køkkenhaven og planterne skulle jo nødigt lide last). 

Jeg har nogle indlæg planlagt og jeg vil forsøge at blogge i det omfang, jeg kan komme til det. Det lover jeg. Ja jeg ved altså ikke, hvor godt de er beriget med det der internet, vi andre næsten tager for givet, så alt efter forholdene. Ved i det hele taget ikke rigtigt, hvad jeg skal forvente af landet. Hvad spiser man egentlig dernede? 

Det er jo sådan set heller ikke en seightseeing ferie jeg skal på - søen og vandet er egentlig bare dér, hvor jeg skal befinde mig. Og hvor bliver det godt - de er nemlig lovet over 20 grader hele ugen, skal jeg sige jer! Så så man mig på land med nye lædershorts og sandaler, too-cool-for-school solbriller flashe kridhvid hud til den helt store guldmedalje. Amen hvor bliver det fantastisk! 

I'm out.




Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg håber ikke, at jeg dræber de planer altså.... God tur min pige!

    SvarSlet
  2. God tur, Mia - gid det var mig!

    - Anne

    SvarSlet