søndag den 3. august 2014

JEG TRÆKKER LIGE STIKKET UD

Den næste uge trækker jeg stikket ud og leger backstagevagt med mine superstore guns og danser til natten ikke vil længere på Danmarks Smukkeste Festival. Det betyder, at jeg ikke rigtigt er til stede på bloggen den næste uge. Dels fordi jeg har brug for bare at være mig, mand, venner og fri, men også fordi jeg ikke er bloggeren, der planlægger forud og skriver ugevis i forvejen. Kan jo ikke vide på forhånd, hvor livet fælder mig eller beriger mig med overraskelser og nye oplevelser. For jeg prøver jo at give jer mit liv, mine tankerstreger som det er lige nu, ingen pæn overflade. Og det ville det blive, hvis jeg skulle vride min hjerne for at finde på spændende banebrydende indlæg.

Til gengæld vil jeg gerne love, at jeg vender tilbage med fuld styrke (forhåbenligt) spækket med nye oplevelser, dumheder og ubeskrivelige glædesmomenter når vi når på den anden siden af festivallen. Sikke en ugens status, der ligger i vente mandag om knap en uge. Men nu logger jeg helt ud, prøver at have lidt nul-blog-og-internet festivalferie og slå mig fri i bøgeskov, gummistøvler og lidt for mange øl.
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Det lyder helt fantastisk - Jeg håber du får den skønneste uge på festivalen!! :)
    Det er også så dejligt (og tiltrængt) at koble helt fra ind i mellem, nyd det!

    - Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Så var det lige at jeg spammede dit kommentarfelt....
    .... Fordi jeg nu har siddet og læst lidt mange af dine indlæg, et efter et.
    Og så ville jeg egentlig bare lige sige, at jeg er vild med din blog, din ærlighed og din måde at skrive på. Dejligt forfriskende, og jeg glæder mig til at komme igen og læse mere :-)

    Endnu engang, NYD Skanderborg, ferien, manden og øllene, og nå ja, musikken!
    - Louise Lykke

    SvarSlet