mandag den 25. august 2014

UGENS STATUS

You know the drill - det er brevet mandag, og det er tid til en status.

OP

  • Modern Family - Hold nu kæft, det er sjovt! Jeg kan uden at blinke sige, at det muligvis er sådan min fremtidige familie vil udforme sig.
  • At bloggen holdte fødselsdag og det var fuldt ud valid grund til at købe kage. Egentlig også optur over så mange læsere, det kommer bag på mig hver gang!
  • Pludselig rigdom. Jeg er blevet erklæret 5% invalid i hånd efter tragisk styrt på stiletter på Bremen Teater i gallatøj - og dermed også en MEGET stor sum penge rigere (well i mine øjne, når kontoen egentlig er tom). Priser mig lidt lykkelig over, at jeg nåede at tegne den der forsikring godt en måned før.
  • Alle de ting man pludselig kan købe, når man sådan er blevet velhavende dame.. Ej okay, skal heller ikke bruge så mange af dem... max 5 kilo eller noget i den dur. Jo.
  • At komme hjem til rengjort lejlighed og det er (næsten) helt uopfordret. Aaaaah. 

NED

  • DSB i kriser. En sølle tur på 45 min. til downtown Vejle fra Aarhus kom til at tage 2 timer. Det mest tragiske var min økologiske hindbærsnitte jeg lykkeligt havde købt til den 'stille tur' måtte lide sin død i tasken, fordi der var for proppet til at jeg overhovedet kunne løfte en arm. Det skylder I mig, DSB. Skide være med refusion og det skidt - jeg vil have en hindbærsnitte! 
  • At jeg har fået udleveret meget grå t-shirt i polyester til når jeg skal stå og byde velkommen til de nye russere på universitet i morgen. Velkommen til de svedige armhulers land, siger jeg bare.
  • Brugte hele Hamburg turen på at være nærig, når det kom til shopping. Mand købte det halve af Hamburg med hjem - jeg var lykkeligt uvidende om, at der lå konvolut hjemme i Danmark, der meldelte cash på vej. Bitter? Moi?
  • Kan ikke rigtig med det der vekselskiftevejr Danmark har gang i lige nu. Hvad tager man lige på? 
  • At blive spurgt om ID på rimelig low-key bar. HELT ÆRLIGT! Overvejede i split sekund at klippe hele manken af og gå korthåret igen - for dengang blev jeg dælme aldrig spurgt. pff.
Psst.. Husk lige at der er gratis gaver på bloggen, lige HER. Give away lukker søndag d. 31.

Follow on Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Det er SÅ meget lykken at få (U)ventede penge ind på kontoen når den er fuldstændig lænset og man er fattigere end en kirkerotte! Det er også lige sket for mig, dog var det "bare" et par tusinde men øj det var godt alligevel - at de så allerede er brugt er så en anden sag...

    Ps. Et tip til det der med svedige armhuler så er jeg evigt taknemmelig for en gammel kollega der tippede mig om vidundermidlet Perspirex, den får svedigearmhuler transformeret til ørkentilstande (ok en lille smule overdrevet, men også kun lidt) på eget kort tid. Måske det ikke er det aller sundeste og man skal ikke have barberet sig samme dag, men det tar jeg helt ærligt gerne med for til gengæld aldrig at skulle tænke over hvilken bluse jeg har på. Det er hands down det bedste produkt jeg nogensinde har prøvet!

    Jeg kan ikke udelukke at jeg har lyst til at gå hen og pimpe produktet ud til samtlige mennesker jeg ser med svedskjolder under armene, jeg tror dog ikke at det ville være værdsat af komplet fremmede midt i netto eller lignende men når jeg får muligheden kan jeg ikke lade være med at råbe højt om vidundermidlet (jeg burde seriøst få penge for den her reklame ;-) ) Vidundermidlet kan i øvrigt købes i Matas til omkring en hund

    Rimelig lang besked om sved jeg her fik lavet mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er totalt med dig - det er skide godt det produkt. Problemet ved det er bare, at det får samtlige andre svedkirtler til at gå på overarbejde. Så har man selvfølgelig sparet svedige armhuler og må håbe på at en tur op ad Randersvej ikke kan ses på hverken pande eller ryg. :)

      Slet
  2. Modern Family er så sjovt :)
    - håber i havde en god tur alligevel, selv om det kun blev til shopping fra mandens side :)

    rigtig fin og hyggelig blog du har, følger nu med på bloglovin :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en skide fin tur alligevel, shopping foregik heldigvis den dag vi tog hjem :)

      Slet
  3. Uff, jeg var godt nok blevet gal, hvis nogen fratog mig retten til at spise min hindbærsnitte. :O Det for galt.

    Og Modern Family er virkelig den sjoveste serie, elsker alle karaktererne i den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Den var helt smuldret, det er jo ikke fair!
      Og jeg griner seriøst konstant - mest af Phil og Luke.

      Slet
  4. Hindbærsnitter er de bedste, og det er en god nyder :)

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet