mandag den 19. august 2013

Status - freaky week

Ugen der gik #2

Kager: 4. Okay, så jeg bukkede under. Efter 3 dage. Har droppet alle forsøg på at tage kold tyrker i kageafvænning. Synes det er helt ok at spise kage engang imellem!

Kaffe: Countless. Dette er et punkt hvorpå jeg overvejer seriøst afvænning. 
Tæller kopperne den næste uge. Må have et overblik over, hvor galt det står til..

Døde planter: Suk.. Det gik lige så godt. Har smidt én mere ud. Er sommeren væk eller hvad? Mine babyer kan tydeligvis ikke finde ud af vejrskiftet. 

Impulskøb: Se bare her, og du vil vide mere om den sag.

Ulykker: 1. Se note under nedtur med rødder i impulskøb.

Optur: 1 kæmpe. Flere end jeg nogensinde havde forventet har klikket sig forbi bloggen. Og kæmpe tak for det! :)

Nedtur: 1. Smadrede glasset i ny Bodum stempelkande i forsøg på at vaske op efter lang arbejdsaften. Never again vil jeg prøve at være overskudsmenneske 23.30. Nåede kun at bruge kanden én sølle gang - kaffen blev dog lige højnet til millionklassen. (hep hey!) 
Skal nu investere i ny glasindsats, der koster det halve af selve kanden. Lort. Officielt ikke længere et røverkøb til CHOK-imercopris. 

Freak-outs: 8.  Skal starte på universitetet for anden gang. Er det nu også det rigtige? ... Det er det rigtige. 

Status:  Stadig en smule rundt på gulvet over studiestart lige om hjørnet,  Countdown til nye tider. Uden liggesår. Men helt sikkert med kage! Og nok også en del kaffe.


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar