onsdag den 21. august 2013

LIFE SAVER #1 - ROCKY ROAD






Arbejder på livet løs foran computeren i disse dage og har taget drastiske metoder i brug for at holde mig vågen og se klart ud af de snart firkantede øjne.

  1. Spandevis af kaffe
  2. Rocky damn Road

Mest er det nu rocky road. Den perfekte kombination af klamhed, sukker og hurtigt fix, der holder mig i gang i flere timer mange timer ad gangen, jeg fandt i en sen nattetime hos Frk. Kræsen lige her.
Er ved at have opnået verdens fladeste numse, kramper i hånden, fem nye rygskader (mest af at prøve en liggende skrivestilling - yup sofaen er i spil igen) og øjne på størrelse med et TV.
Men alt dette forsvinder med rocky road. Med rocky road er jeg uovervindelig og jeg kan ''type like a motherfucker''. (ja, min gevinst er et afsnit af Sex and the City).

Du kan selv prøve og se om rocky road også er dit nye quickfix og middel til excellent power!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar