onsdag den 11. september 2013

Min indre Karate Kid


F**CK!
Prøver at være overskudsagtig for tiden med alt planlagt, en kaffe i hånden og benene solidt plantet på jorden. Næsten da.

Blev lokket med til at prøve Thai-bo i mandags. (karate moves + boksning)
Fandt min indre Karate Kid frem, boksede løs og fløj rundt i luften, jeg var uovervindelig. Føltes super godt at forestille sig forfatter af denne uges (meget langtrukne og drilske) værk stå foran en, mens man præsterer et flyvespark i aller ynkeligste grad.
Instruktør var utrolig entusiastisk og gav mig trods alt et klap på skulderen for indsatsen.

Klappet skulle vise sig at være et medlidenhedsklap, for jeg har ikke kunne bevæge samtlige af mine lemmer på kroppen i de efterfølgende to dage.. Nøj, hvor gør det ondt!
Kan knap nok vende mig i sengen, sætte mig ned på en stol og så ligner jeg pt  en omvandrende pingvin på gaden.
Overvejer seriøst fibersprængning, men det bliver alligevel for mærkeligt at få tjekket ballen.
Tror bare lige jeg piver lidt mere for mig selv. Og holder lidt igen næste gang.



Følg bloggen via bloglovin

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar