mandag den 16. september 2013

Status - nu med snot

Status #6


1. Nedtur over nu at skulle inkludere snotpapir på indkøbslisten:       1. Kæmpe! Folk er ikke i tvivl om min ynkelighed,  når jeg står der med dryppende rudolfnæse og prøver at undskylde for at jeg tager den sidste pakke.

2. Gange jeg har ligget sølle i fosterstilling: hele tiden

2. Gange jeg har været oppe i nat pga. tilstoppet næse:      4.

3. Jublende hop efter at have fundet ud af, at forelæsning næste morgen efter omtalte nat var aflyst:      2

4. Antal kopper te jeg har drukket i al frustration over ikke at kunne drikke kaffe:      8. ja,  jeg er ramt.

6. Klip tilbage på ''jeg-er-super-ynkelig-kortet'' inden nogen bør slå mig på kinden og sige jeg skal tage mig sammen: kun 1.

5. Ligger her. Syg. Antal roomie til at hjælpe mig: 0 (gælder ikke som et klip).


Status: Jeg er syg og alene, så send mig dog noget suppe! Og lidt kærlighed.

PS.. hvis du gør det, skal det helst være karry. Den fra Mou.




Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar