fredag den 27. september 2013

Top 5 #hjælp dig selv




Her er så stille herinde for tiden. Er begravet i opgaver og prøver at finde hoved og hale i, hvad jeg egentlig skal starte med først. Så meget, at jeg sidder hjemme på en fredag aften for at skrive opgave.. 
Har tænkt mig frem til fem løsninger, der skal få mig helskindet igennem næste uge uden, at mit hår ligger på gulvet efter intenst frustrationsøjeblik og jeg ligger mig i fosterstilling.

# 1 . Køb ind. Vær overskudsmenneske i 30 min - indtil du når til kassen og finder   ud af, at du næsten kun har købt slik. Styr uden om Cola. Især 1,5 l. 


# 2. Køb nu slikket! Du må godt. Det kan jo trænes væk og de der skumfætre i Rema er jo død lækre! (billede: du har allerede købt dem)



#3.  Lad I'm walking on sunshine brøle ud af anlægget bare for at kunne danse som i reklamefilmene. Ingen ser det. Kanon overspringshandling.




#4. Lad være med at tro at spander af kaffe hjælper på kedelige timer foran computeren, hvor hovedet næsten skriver på tasteturet.




#5. Se da lige et afsnit af New Girl når du er færdig med opgaven. Bare fordi du kan.




Ps. Thai-Bo er godt til frustrationer.. Just saying.



Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar