onsdag den 9. oktober 2013

GO GO GO

'we' som i betegnelsen mig og min vilje
Så er den her igen.. et forsæt til mig selv om, at jeg skal være sundere. Leve sundere, have kæmpe overskud og snart trippe rundt i et par høje støvler igen. Og jeg har tænkt mig at overholde det!

Altså...

Jeg skal selvfølgelig lige, have købt støvler først.. Og overbevist mig selv om, at jeg ikke vælter igen.
Har sat mig selv tre mål, som jeg er overbevist om (mest gennem overtalelende artikler, der giver mig utrolig dårlig samvittighed) skal give mig super kræfter og enorm energi i hverdagen. Mål, der absolut ikke har i sinde at udelukke kage, slik og et glas vin i ny og næ (naturligvis ikke).
Meget simple mål, som åbenbart synes at være meget svært for mig og let for resten af DK.

  1. Få din søvn, Mia. Mindst 8 timer. 9 når mørket igen får sit tag om Danmark. (Det er videnskabeligt).
  2. Få dig en døgnrytme. Ikke noget med at sove den ud i weekenderne. Det hjælper ikke.
  3. Reducer dit kaffeindtag til max 2 per dag. Dette er det hårde punkt. Føles som kold tyrker. 
  4. Drik som minimum 1,5 l vand om dagen.
  5. Start dagen med en power-havregrød toppet med kanel, smørklat, æble og nødder. Det er da lækkert, hva?
Vi starter her, status: Jeg er klar.

Ps. Hvad gør du for at få mere energi i hverdagen?



Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar