mandag den 7. oktober 2013

Ugen der gik

.. var en uge, der var præget af træthed og havde følgende konsekvenser:

  1. Jeg kom hjem med danskvand, selvom jeg egentlig troede jeg havde købt sport. Øv.
  2. Måtte til at kode på Facebook (geek) i al hast kl. 01.00 om natten, efter at have opdaget fejl. Jeg elsker mit job. For real!
  3. Gik ud som et lys før 22.00 på en fredag aften. 
  4. Glemte at hælde instantkaffen i min kaffe til min store forskrækkelse, da jeg opdagede, at der kun var vand i termokoppen. Grinte lidt ad mig selv. Det sker jo.
  5. Sov over mig på en mandag morgen. Første gang ever.. Første og (hånden-på-hjertet) sidste gang. Fremover snoozer jeg kun min alarm og indstiller til høj hyletone, der får samtlige naboer til at stå foran hoveddøren.
  6. Har absolut intet filter, og synes jeg selv er hyle morsom, på den der ''gå-nu-bare-i-seng-og-sov-måden.'' Point taken. 
  7. Har besøgt Ebay liiidt for mange gange, og har nu en ret lang ønskeliste og absolut ingen forelæsningsresultater. Det slutter nu - overskuds-jeg kommer på banen igen.  Fra nu af... med at jeg går i seng, nu.



Følg bloggen via bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar