onsdag den 30. oktober 2013

Jagten på det perfekte skærebræt


1. Noyer - made by hand, 749,- HER  2. Raumgestalt, 699,- HER  3. Muubs and more, 499,- HER 4. House Doctor, 319,-  for 2 stk HER, 5. Ferm Living, 350,-  HER, 6. Nicholas Vahé , 100,- HER

Jeg er fuldstændig vild med træ. Jeg er vokset op med en far, farfar og morfar, der var tømrer og snedkere og boet med skoven i baghaven. Træ er bare helt fantastisk flot, gammelt og hver åre og knast er helt unik. Og det passer mig derfor helt perfekt, at træ i alle farver og sorter er oppe i tiden. Min bestillingsliste til min far med eget design er lang!

Pt. står jeg overfor en udskiftning af et nyt skærebræt. Og et skærebræt er jo ikke bare et skærebræt. Det skal holde til noget, være den rigtige træsort, olieret og ikke suge al væden til sig første gang man hakker en tomat. Og derudover skal det jo være pænt. For der er ikke ligefrem enormt meget plads i mit køkken.

Jeg har derfor lavet et lille udvalg blandt de skærebrætter, jeg snildt kunne se stående på mit køkkenbord. Det første er fra Noyer - made by hand og er det skærebræt jeg er faldet fuldstændig pladask for. Det er helt unikt, fantastisk flot og lige præcis sådan jeg vil have det, når jeg svinger min kniv. (Jaja, udstyret skal jo ligesom være i orden når man skal kaste sig over det at lære at lave mad).
Det er ganske simpelt - skide godt håndværk! Og så får man det tilmed i en flot sort kasse. Perfektion, siger jeg jer. Jeg er solgt.

Husk at skærebrætterne fra House Doctor og Ferm living fås med 20% hos Decoristen ved brug af rabatkoden: denpæneoverflade til og med i morgen! Manglede du også lige et nyt skærebræt?


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar