lørdag den 9. november 2013

At tage skridtet

Nu har jeg taget skridtet, klemt mig selv i ballerne og trådt op på hælene igen. Uden at tøve og på et par nye af slagsen.

Besluttede mig i sidste uge for, at hvis jeg skulle prøve igen, være den gamle mia igen med kaffen i den ene hånd og fødderne i galoptempo gennem byen, skulle det være i et helt nyt par for at lægge faldet bag mig. På den måde havde jeg jo naturligvis også en undskyldning for at købe et nyt par. (YES!) Og så i ruskind. Og så slipper jeg for at frygte at vælte i de gamle.

Fik skoene ind ad døren i forårs. Som en lille pige på sin 7-års fødselsdag, rev jeg papiret af pakken og fandt frem til indholdet: de flotteste spidssnudede ruskindsstøvler.
Det føltes som en befrielse, da min fod gled ned i støvlen helt ubesværet og sad helt perfekt.


Fra nu af er jeg at finde flyvende rundt i Aarhus' gader..
Kigger mig ikke tilbage (eller ned), det er fuld fart frem - jeg føler mig fuldkommen. 


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar