mandag den 25. november 2013

CANDY HEAVEN


Eksamenslæsning kræver en form for sukker-load. Og det var præcis hvad der blev sørget for, da hele weekenden stod på eksamenslæsning med min veninde Fie. Og hygge. Og sleep-over. 


Slikkepinden er en kæmpe slikforretning midt på strøget i Aarhus, jeg ikke før lørdag havde besøgt. (Egentlig lidt forbavsende, når nu jeg spiser så meget slik) Der skulle efter sigende være 700 forskellige varianter - alt fra bolsje, tyggegummi til vingummi, lakrids og ikke mindst masser af chokolade. Både i hvid, mørk, mælk og med masser af smag. 

Med 700 varianter bliver man dog måske en smule kritisk med hvad man putter ned i posen. Og egentlig blev jeg lidt skuffet, for der var virkelig meget underligt og dårligt slik. Og så havde de ikke eksempelvis ikke nogle sure stjerner. Til gengæld havde de dog fransk nougat. Vi gik derfra med posen fyldt for kun 40 kr. Rimelig behersket, hvis jeg selv skal sige det. Men var jeg mere sulten, var det gået galt. Virkelig galt med al den chokolade samlet på ét sted.
Jeg er nemlig PMS så det batter. 


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Ingen sure stjerner? Skandale!!
    Jeg eeelsker bland-selv-slik og savner det af H til mens jeg er udenlands. Der er ikke noget bedre til hygge eller eksamenslæsning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har de ikke sjovt bland selv slik i Singapore? ;)
      Føler i så fald med dig. Meget endda. Ja jeg er næsten nødt til at spørge - how do you survive? :D

      Slet
  2. Åh alt det slik!!! Ville ikke kunne beherske mig selv - hvordan ved man for eksempel at det er "dårligt" slik før man har smagt det (som i det hele)? Hihi

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHA jamen du har fuldstændig ret! Men jeg spiser 50 % med øjnene, så hvis det ikke er slik der ser indbydende ud eller noget jeg kender, så tiltaler mig det ikke rigtigt. Hvilket jo egentlig er dumt, fordi det kunne jo vise sig at spise himmelsk.

      Slet
  3. 700 forskellige slags.. hjælp jeg ville blive tyk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg ikke er blevet det endnu..

      Slet
  4. Altså, nu skal vi jo ikke brokke os - det var det hele værd! OG beherskelse er en god evne, som jeg sjældent besidder!
    Jeg kunne godt spise den skål der igen - lige nu - lige her!!

    SvarSlet