fredag den 29. november 2013

DEN ER HELT GALT..

ja den er så.. Jeg har ikke mere kaffe tilbage. Derfor får i heller ikke noget billede. 
Instantkaffen er brugt op - og jeg har ikke lige pt. lyst til at gå tilbage. Den mangler gennemslagskraft og har fået røvfuld af min Senseo maskine, men den er sørme også løbet tør for kaffepuder. Både til den normale gode kaffe OG latten. Og cappucinnoen.. 

Jeg savner faktisk merild kaffen. Kan ikke finde den i butikkerne, har ledt fuldstændig desperat og ekspedienterne på omkring 16 år kigger bare mærkeligt på mig.. De forstår det slet ikke, den var jo det eneste, der fik mig op om morgenen.

Min kaffe til stempelkanden er (no shit!) også brugt op. Og der bliver det endnu mere tragisk, fordi den gode kaffe (og ja jeg er kræsen med stempelkaffen), koster jo. Min termokop til min helt og aldeles uundværlige on-the-go står bare og kigger tomt på mig med stålfaste dådyrøjne: ''Mor, hvornår får jeg kaffe?''.

Nu har jeg ikke haft kaffe i fem dage. Og det begynder ærligt talt at være krise. Sidder bare kriblende og kigger på kontoen, venter på at pengene går ind, så jeg kan spæne ned og købe i det mindste bare én omgang ny kaffe. Det er da også typisk at de alle vælger at sige op på samme tid. 
Jeg overlever ikke, hvis der bliver krig.

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

1 kommentar: