mandag den 11. november 2013

Et lille fotokursus






Jeg var i fredags på et lille fotokursus med min gode ven Jonas, der primært bare skulle lære mig en del mere om mit kamera - og i høj grad dets funktioner. Det har været en smule svært at forholde sig til de der automatiske funktioner for portræt, flower osv, der mest af alt slet ikke opfylder de krav, eller kan give mig det jeg leder efter i et billede.

Billeder er aldrig noget jeg har været dygtig til. Det har ligesom været fars og lillesøsters område, nøjagtig ligesom madlavningen. Og de er skide dygtige. Begge to. Men Det irriterede mig noget så grusomt, at jeg ikke kunne skyde de billeder på bloggen, jeg ønsker. Eller nærmere - af den kvalitet jeg ønsker. Jeg stiller mig nemlig ikke nemt tilfreds med det æstetiske udtryk på bloggen.

Jeg er absolut ingen naturfotograf, og mine noget så fine læderstøvler blev oversølet i mudder og snavs. Men jeg lærte en del. Og det er da noget!

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar