tirsdag den 12. november 2013

Status - det gode og det onde

Ting der er gode for mig...

... at starte dagen med havregrød toppet med smør og kanal. 
... at starte dagen før ovenstående med en kæmpe kop kaffe. Virker ligesom bare ikke uden. Der skal gang i maskineriet.
... at der er lagersalg med b. la. Royal Copenhagen i Ridehuset i morgen. Ja, jeg bliver da lidt fattigere.
... at cykle hele vejen op ad Trøjborgvej på vej til uni. Nej vent... det gør jeg jo ikke. Jeg trækker hele vejen.
... at have et arbejde. Faktisk to. Andre har jo ingen. Sender lidt medlidenhed. 
... når jeg forsøger mig med sund livsstilsuge. Føler faktisk, at energien kommer kravlende tilbage. Lidt i hvert fald.
... at være stresset max, så jeg ikke når at sætte mig ned. Så fungerer jeg bedst. Kæmpe problem når man også er fan af netflix.
... at jeg er kommet op på hælene igen.
... at jeg ikke er væltet endnu. So far so good.

Ting der er mindre gode for mig..

... at Føtex bageren stadig har tilbud på en berliner til en flad 5'er. De var ikke helt dumme, da de lagde IT nørdernes universitet klods op ad et storcenter.
... at prøve at styre udenom berlinerne, for i stedet at falde i fælden for kanalsnegle. Så meget for sund livsstilsuge.
... at være så træt, at jeg ikke opdager før sidst på dagen, at jeg har vendt mine trusser med vrangen ud. Suk.
... at være under ''jeg-skal-have-langt-hår'' transformation. 
... at være afhængig af at købe ting. Kan ikke stoppe igen. Og det ses på kontoen.
... at leve i enormt rod. Hvilket min lejlighed er pt.
... at droppe træning for at ligge på sofaen og se serier på netflix. Men det er jo skide spændende med den sæsonafslutning, ikke? For fanden, det er vigtigt at se før nogen afslører den.

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. At leve i rod og være afhængig af at købe ting... Og at trække cyklen op ad bakke. Det lyder som mig!
    Det lagersalg skulle du ikke have fortalt mig om. Det passer meget dårligt med min tømte konto, min ekstreme shoppetrang og min kærlighed til porcelæn. Jeg er i limbo nu!

    SvarSlet