onsdag den 20. november 2013

Har i den sidste uge...



  1. Haft mel på hele gulvet, fordi posen synes ikke den ville have en bund længere. Opbagt sovs blev pludselig dobbelt så kaotisk at styre.
  2. Spist tre berlinere. De er på tilbud i Føtex. Stadigvæk. Can't help it.
  3. Taget toget til Vejle for at besøge de gamle. Med Ice-blend i hånden. Synes ligesom jeg fortjente det når resten af familien Danmark også skulle med toget. Folk kan åbenbart ikke lide sugerør..
  4. Forelsket mig i bord af meget velholdt teaktræs bord fra 60'erne i den der helt perfekte nøddeagtige farve med mat overflade. Perfekt olieret. Og endda med hollandsk udtræk. Det var bare lige 20 cm for langt til at kunne stå i liebhaverlejlighed. Pokkers også. Hvis nogen har et lig beskrivelse - råb op!
  5. Forelskede mig 20 min. efter i komplet stel fra Bravia something, hvidt/gråt og med guldkant til 300 kr (Yes, vi er i Jylland). Eller det der var tilbage af guldkanten, for den var slidt af. Var alt i alt meget deprimeret den dag, da jeg gik hjem tomhændet.
  6. Min søster reddede dagen big time med Mortens aften inspireret middag med double chokolate mousse.
  7. Fået køleskabet fyldt op af Mutti og blev kørt hjem. WIN. 
  8. Vågnet mandag morgen i chok tilstand. Mandag. Meget træt. Alt for sent op, truckervask til mig. Kom ned i cykelskuret og fandt ud af, at der ingen cykel var, den stod jo på banegården. Pis. Mig over på nørreport i hastefart, ind og købe double espressoshot og så afsted med bussen. Men kom for første gang ikke svedig op på uni. Overvejer kraftigt et periodekort.
  9. Tilbragt mandag eftermiddag i selskab med alle tiders veninde, Fie. Vi fik os en ostemad på Emmery's i regnvejret og snakkede om livet. Dagen blev ligesom reddet.......Indtil jeg så afslutningen på sæson 4 i Dexter. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg vil se videre nu. 
  10. Kom til at købe en 'wooden hand' på ebay, fordi jeg så den hos både silleWho? og HOMESICK. Det tog min 3 sekunder (omtrent), at beslutte mig. PayPal konto kan være farligt, når det kun tager 2 min. og den er betalt og sendt mod min postkasse.
  11. Havde optur over, at jeg have ikke kun én, men to kanelsnegle tilbage i fryseren. 


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Ebay + Paypal = Farligt ;) Kender det kun alt alt for godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at jeg ikke er den eneste, Søs :)

      Slet