fredag den 22. november 2013

SUPER AKTIV....ELLER



WUHUUUUUUUU! Har fået følgende mail her til morgen. Var umiddelbart pænt glad for, at de har lagt mærke til min tilstedeværelse den seneste måned, for jeg har været yderst aktiv! (Vi snakker her uden pauser på 1-1,5 uge og mere end én gang om ugen). Har trænet hele 30 gange... siden jeg fik mit kort, gik det så op for mig. Jeg er ret sikker på, de har glemt nogle af de gange jeg har bevæget corpus derhen i al den tid. Er det virkelig kun 30 gange? Ja, det føles jo naturligvis som mere..
Ikke ligefrem verdens bedste motivationsmail længere. ØV. Venter med at træne til på søndag. De skal lige have lov til at mærke den kolde skulder før jeg har i sinde at gå til den igen.

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Wow wow wow wow…. Hvor er du god:) Den mail har jeg fået for læææængst, haha!
    Thai-bo længe leve.

    SvarSlet