mandag den 4. november 2013

Ugen der gik

 # Jeg brugte 20 min på at tænke "hvem f**** spiller musik kl 01.00 om natten en tirsdag'' ( ja var selv vågen - surprice). Fandt ud af at det var blæseren på badeværelset. 
 # Lærte at mine ens fingre lugter konstant af løg efter at have snittet på livet løs. Hvordan får man det væk igen? Mine hænder er røde og nærmest døde efter at have skuret i 20 minutter. Løsning pt. er seriøs parfumeoverdosis. 
# Fandt yndlings BH under sengen. Meget støvet og meget savnet(i flere uger) dyr BH... 
# Har lært lidt om it-spiset lige for tiden: græskar. HER og HER
# Er faldet i søvn i forsøg på at læse om diskurs analyse.
# Var muggen over synet af tom postkasse: ingen reklamer. Og uden reklamer går den jo ikke, kan de ikke se det? Kan jo ikke lave mad uden at vide, hvad jeg skal lave. ÅH... Kunne også bare tjekke dem på nettet. Men det er jo bare ikke helt det samme.
# Drak mig obligatorisk fuld i julebajer. Suk. Den kommer jo aldrig til at smage godt. NEVER!
# Kom op på hælene - WOW. En casual onsdag. Tager små skridt for at finde fodfæstet (bogstaveligt talt). Skal ikke på det operationsbord igen.
# Ventede på 2. uge stadig spændt på, hvornår jeg får endnu en pakke fra Ebay. Specielt én. Og den skal i nok få at høre om.
# Undrede mig over, hvordan det kan betale sig for kinesiske handlere på Ebay at sælge noget med fri fragt for under 5 kr. Jeg mener - det koster jo for dælan mere at sende? 
# ... Men jeg elsker det jo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar