mandag den 2. december 2013

DECEMBER STATUS

Alle er gået amok; juledekorationer, julepynt, konfekt, julesange, småkager og julestress over diverse juleindkøb. Hele folket er gået i julemode. 
Og her sidder jeg. Med den fjerneste fornemmelsen for julen i år. Føler den på ingen måde, har ikke lyst til at bevæge mig ned på strøget, pynte op, juleslik (og det siger en del). Jeg har ikke engang en julekalender til jer kære læsere, som samtlige andre i blogland åbenbart har. Ja jeg er ikke blevet fancy pancy blogger. 

Måske er det fordi det er mandag, fordi det er tiden, eller bare fordi jeg mangler noget banebrydende i mit liv. For lige nu har jeg mest af alt lyst til at glemme alt om eksamensopgave og kæmpepres og lægge mig under dynen. Håbe på at nogen vækker mig juleaften, hvor alle bekymringer i livet er lagt til side for en hyggelig stund med familien samlet. 

Jeg er som sådan ikke, hvor jeg var sidste år, hvor jeg allerede der kunne mærke, at jeg ikke var på det rigtige studie. For det er jeg. Nu. Og det går godt. Men jeg har brug for udfordringer, jeg har brug for at der sker noget fuldstændig banebrydende i mit liv.  Et nyt arbejde (Ja, jeg slår snart mig selv ihjel på det rengøringsjob), en rejse til udlandet, flere digitale designopgaver, nye højder på bloggen.. just.. something. Lad mig vinde i jeres konkurrencer! (please) Overraskelser, bare noget der kan ruske lidt i mig. På en anden måde end kaffe, tak. 
Vil nærmest sige, at alting modtages med kyshånd - knælende. 

Imens vil jeg dø af kanelsnegle. Det skal sgu snart stoppe, med alt det vi ikke må spise. Vi dør jo alligevel.

Over and out.

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar