søndag den 22. december 2013

I DE SIDSTE PAR DAGE..


Det gik op for mig efter at have ligget døden nær post julefrokost, at jeg faktisk havde glemt at købe julegaver. Styrtede ned på strøget uden plan sammen med de 80.000 andre griske julehandlende, der stadig ikke har fundet ud af, at man ikke stopper op midt i det hele.. Overvejede i splitsekunder at slå nogen ned. Kan simpelthen ikke med så mange mennesker samlet på ét sted. Forlod strøget i endnu mindre julestemning end før. Tog en brunkage som plaster på såret og indså, at det rent faktisk er december.

Tog derefter på arbejde til de mange lokummer. Ja det skulle jeg egentlig også have været i skrivende stund, men chef gav mig fri (læs: jeg afpressede ham) og fløj i raketfart mod Vejle med cola og slikpose samt alt for mange julegaver på slæb i frygt glippe muligheden for at ligne en posedame.
Mor lod mig sove længe. Udemærket move, da mit humør svinger konstant for tiden og mine øjenlåg hænger nede omkring navlen. Måske koffeinafvænning inden jul alligevel var et virkeligt dårligt kald. Prøver at afvænne ved bare at hælde kaffen op og stirre med tomt blik.  Ca. 9 gange om dagen. 

Har brugt hele dagen i dag på med familie og Photoshop i et allerede dødsdømt projekt: lav fotobog til mormor-i-julegave-projekt. Til alle jer derude, der tror det lige kan bikses sammen 5 min. i lukketid - DON'T! 
Familien har nu bestilt pizza. Med ekstra meget hvidløg til mig - hunden og jeg er alligevel de eneste, der skal ligge tæt i nat. Eller nu.. Jeg er gået kold. Er det jul, siger I?


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar