onsdag den 25. december 2013

JUL 2013 - OG VELKOMMEN TIL DE VOKSNES RÆKKER (AS IF)






























Ovenstående er et lille udpluk af min helt fantastiske gavehøst i år. Bolig, bolig og atter boligting var under træet i år (Læg her mærke til brødkassen, hvilken min søster kategoriserede som lortegave. Utrolig voksent). Men det er nu også helt okay, jeg skal jo også til at være lidt voksen og har sukket efter at gøre noget mere ved liebhaverlejligheden. Sort of win win.

Det afholdte mig dog ikke fra at være Mia 8 år igen og fuldstændig spændt som en flitsbue hele juleaften indtil jeg måtte flå gavepapiret af. Især da jeg opdagede, at jeg på meget mystisk vis havde kringlet nærmest halvdelen af gaverne under træet i år. For hulan jeg elsker gaver! Materialistisk overflåd så det batter og 1 stk. overforkælet Mia. Jeg er sgu taknemmelig, helt ind til benet kan I tro, men voksen er jeg nok alligevel ikke helt. 

Fik I lige hvad I ønskede jer og proppet jer selv med svin og fedt? 
Jeg er ikke færdig endnu og snupper mig lige en flæskestegssandwich til den anden balle. 

PS. Rigtig glædelig jul. Bagjul siger nogen. Sig nu bare jul, please.


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar