tirsdag den 31. december 2013

NYTÅR 2013


Jep, nu er jeg på vej. Har set frygten i øjnene og hoppet på et tog mod København med 90'er fest på Nørrebro tilhørende rejecocktails og raclette iført tyldskørt alla Carrie Bradshaw 1998. Og ja. Hælene er på og Mr. Big sidder overfor mig. Sammen skal vi slentre hen ad Københavns gader. Alt er præcis som det skal være. Og så alligevel. Jeg har glemt kaffen.

Har valgt at slutte året af med overskud, glemme at jeg var kedelig halvdelen af året på sofaen. Slutter af med et kæmpe BANG (nej, ikke mig der falder) og skrål til Cher (skriver jeg nu, selvom jeg aldrig har oplevet et nytår der var årets fest). 

I hvert fald - GODT NYTÅR til alle jer, der valgte at følge med i mit skæve liv herinde i 2013. Vi ses i 2014, ja vi gør. 

1 kommentar:

  1. Klart vi gør! God fest - pas på, de er farlige, de hæle.

    - Anne

    SvarSlet