torsdag den 2. januar 2014

NYTÅRSFORSÆT

Har aldrig lavet nytårsforsæt før. Synes det er lidt tamt på den der ja-jeg-prøver-men-det-holder-kun-en-måned måden. Og alligevel sidder jeg nu ved tasterne fuldstændig overbevist om, at mit nytårsforsæt naturligvis holder - det er jo alligevel bare et par guidelines. Jeg kan vel altid være bagklog senere.

Efter at have gjort status på 2013 må jeg konkludere følgende: Har spenderet utrolig meget tid i sofaen og knap så meget på at udfolde mig selv. Konklusion - KÆFT JEG ER KEDELIG.


NYTÅRSFORSÆT
  1. Rejs. Mindst én gang. Spis dig mæt i oplevelser og god mad. Og kage.
  2. Lad være med at 
  3. Bliv ved med at spis god mad. Hæv standarten en anelse - det er helt okay Mia, at fejle et par gange. Stegen må gerne være sort et par gange. Prøv først og fremmest at følge opskriften.
  4. Mere Frankrig - på alle måder. 
  5. Hold dig fra shots. Du kan ikke tåle dem. Hold dig til fashionable drinks, bobler, vin og øl.
  6. Overvej seriøst brug af hæle - og køb af deraf. Skal overholdes.
  7. Bliv ved med at elsk din Senseo maskine - og drik noget mere kaffe. Glem alt om afvænning - det sker ikke. Håb på flere nye spændende varianter til maskinen. 
  8. Læs flere skønlitterære bøger.
  9. Se og hyg om dine kære noget mere. 
  10. Find mindst ét projekt, der kan udfordre dig lidt. Mere end sofaen.

Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Befriende nytårsfortsætter ;) Jeg kan godt lide den med mere kaffe!

    SvarSlet