søndag den 8. december 2013

SØNDAGSTANKER #1

1. Er ikke død af fag-name Bodil storm, in case nogen undrede sig. Jeg holdte mig inden for lejlighedens vægge i 50 timer mens hun rasede så fint udenfor. Tog ingen chancer og pakkede mig ind i tæpper, hun var sgu sur! Jesus, der blev slået fra sig. Hvad fanden havde min lyngplante nu gjort?

2. Har ikke fået blogget så meget den sidste uge. Sidder midt i eksamensprojekt, kæmper med at få kradset nok tegn ned på papiret og drikker spandevis af kaffe. Kaffen har efterhånden har valgt at strejke når det kommer til koffein. I hvert fald kan jeg ikke mærke den og mine øjne hader mig. Ellers sker der ikke så meget, sidder i joggingbukser.

3. Er ikke helt klar over hvilke ugedage det er for tiden.

4. Får spist utrolig meget fredagsslik. Der er tilbud i Kiwi - 6,95 for 100 g. Hele december. Det er næsten ondt er det.

5. Har stadig ikke fået afmeldt mig abonnement på Politikken. Jeg har simpelthen ikke tid til at være så højkulturel hver dag og stakken af aviser bliver bare større og større. Gør det i morgen, ja jeg gør.

6. Er vild med min pakkekalender fra min mor, der stadig omtales som 'Nissen' af os begge. Mia 8 år, jeg bliver aldrig træt af det.

7. Det føromtalte spisebord på bloggen i november, kom som en glædelig overraskelse i dag. En lille julegave fra moi til moi - det havde jeg da fortjent...ikke?  Min kære ''jeg-kan-alt-mand'' til far havde brugt hele lørdagen på at sætte stole og bord i stand. Tror da nok lige at liebhaverlejlighed steg i værdi og far fik scoret sig en større julegave! Af jer som kiggede med i november kan jeg lige så godt sige - bordet er slet ikke det samme. Stolene langt fra. Det er meget meget flotte og perfekt træhåndværk. Dette får et indlæg for sig selv i løber af næste uge. Der er alt for meget pænt til ét indlæg.

8. Er pt. i panik. Ingen julegaver købt til resten af familien (ud over mig selv, HA!) i skrivende stund og magter bare ikke hele Aarhus' befolkning i slowmotion på strøget. Jeg vil gerne have tid, pusse-nusse og være overskudsagtig med julegaverne, rende rundt på hæle med 80 poser i svingene i håndfladen. Det bliver ikke i år med eksamensopgave i december måned. Find mig i glögg gryden d. 18.

9. Skal bytte julegaver med kæreste på torsdag, og det er gået op for mig i dag. Har på forhånd givet ham pakkekalender, så jeg ikke skal have dårlig samvittighed over at være røv dårlig kæreste. Har på fornemmelsen, at hans gave i år er noget særligt  - og jeg er blank. Som i virkelig blank i år. lort lort lort. Går i tænkeboks... lort!


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Held og lykke med eksamen :D Det er så nederen at sidde med -.-"

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet