mandag den 13. januar 2014

SYNDIGE BANANPANDEKAGER

 Ja, jeg er altså ikke på kur ligesom det halve af Danmark. Så jeg synes det er helt legalt at spise bananpandekager med chokolade og müsli. Bare fordi jeg kan. HA!
Egentlig havde jeg droppet ideen om bananpandekager, der mest af alt ikke stemte overens med min forestilling af pandekager. Det var jo ligesom ikke rigtige pandekager. Men har nu modereret den lidt så den smager mere af.. pandekager, vel. Sådan som jeg bedst kan lide dem. Og toppet med chokolade, fordi det er sådan jeg kan lide mine pandekager bedst. Så her får I opskriften, selvom jeg måske er den sidste i rækken her i blogland til at komme med den. (Og ja, opskriften er så simpel, at jeg selv kan finde ud af den. Endda på en skæv pandekagepande)

1 potion

1 æg
1 banan
2 spsk. hvedemel
1 tsk. vaniliepulver

Bland det hele sammen (bananen kan med fordel moses) og steges derefter som almindelige pandekager ved middel varme. Brug en smule smør til stegningen.
Top dem med skyr, chokolade, frugt eller hvad du har lyst til.



Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar