tirsdag den 25. februar 2014

DØDEN NÆR (NÆSTEN)



Bullocks. Foråret står for døren og jeg er ramt big time af en eller anden grum virus i halsen. Det har taget mig 20 min. at komme igennem til læge for at få afbudstid senere i dag, er overbevist om min hals eksploderer snart. Eller jeg dør, fordi den er så hævet, at jeg ikke kan trække vejret. Er det okay man ikke bare liiiiige kan få en tid?

Har benyttet lejligheden og ventetiden til at starte en House of Cards maraton. Bag efter har jeg tænkt mig at køre maraton med de sidste afsnit af Keeping Up With the Kardashians. Er rimelig ærgerlig over at McDonalds ikke har udbringning - er super træt af te, suppe og mad i flydende form. Jeg vil bare gerne have snask. Og blive rask, nu. Føler mig fandme så sølle.


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar