mandag den 24. februar 2014

UGEN DER GIK



Jeg har i den forgange uge formået at..

.. Tage mine trusser omvendt på. Opdagede det først, da jeg skulle til at i seng igen.
.. Spise tre hindbærsnitter, én fastelavnsbolle, en pose gifler, gulerodskage og et stykke lagkage (billede).  NU holder det også. (Eller noget)
.. Sætte mig på en stol, der slet ikke var der. Jeg elsker sgu de ufine momenter, jeg har.
.. At spise frysetørrede bær for første gang ever. Og jeg er kæmpe fan allerede. 
.. Være bagud med pensum allerede en uge inde i semestret. Dårlig samvittighed - lige dér. 
.. Blive vækket og dertil også mindet om, at jeg lignede en, der lige var stået op af kæk postmand.
.. Fået en så tør hoste, så jeg nu må pakke min hals ind i uldkradsende halstørklæder. 
.. Jublet over, at mit hår endelig kan være i en meget meget beskeden hestehale ved hjælp af 1000 hårnåle. Får fnat af kodylt tykt hår, der bare vil være klæbende og slet ikke komfortabelt. Hvornår bliver det okay?
.. Holde min 1 årige nevø uden han satte i gråd. Faktisk formåede jeg at få ham til at grine, da han så endeligt satte i gråd i sin overtrætte tilstand. Klapper mig selv på skulderen for ikke at have tabt ham eller gjort noget forkert.
.. Konstateret, at det snart er forår og jeg er derfor gået igang med årets ''indretningsprojekt'' på altanen. Uden den er liebhaverlejligheden jo ingenting. Vel? 




Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Der er ikke noget som 30 kilo kage til at gøre ugen perfekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Word Gitte! Sender virtuel knuckles herfra :)

      Slet