torsdag den 13. februar 2014

STATUS: BARE BRYSTER, VAFLER OG SNOT

Jeg har nu været bortrejst i en uge. Rejste efter fuldstændig absurd uge med b.la deadline til artikel, større opgave, tre større interviews og arbejde afsted til Norge, for bare at hive stikket ud. Bare lidt jo..  Det var alligevel lidt for meget af det gode. Så her kommer min update i skrivende stund, 16 timer før jeg tager hjem til endnu en deadline og hverdagen igen. 

.. Antal spise vafler: 6 (Hele, vel og mærke)
.. Spontane køb i tax-free uden penge på konto: 1. En parfume i den pæneste flakon. Ups.
.. Gange jeg er kørt ind i træ på ski: 1.
.. Antal lemmer i behold: ALLE. Hallo man! Okay, mit knæ er en smule overbelastet.
.. Antal skadede lemmer hos kæreste: HA! En tommel, nøjagtig som mig i april måned. Tragisk-komisk? Indeed. 
.. Overvejelser om, hvorvidt jeg skulle lade joggingbukserne ligge og iklæde mig hverdagstøj i denne uge: none. What so ever.
.. Antal genforelskelser i kæreste: mindst 100
.. Bikinitop, der falder af under vandet midt i svømmehal (nåede lige at redde el situation inden det gik helt galt!!) med primært børn til stede og et ansigt, der var så rødt, som de glas rødvin, jeg efterfølgende måtte bælle i mig: 1
.. Har erhvervet mig: 1. stk. forkølelse med snot og alt hvad det indebærer. Inklusiv at have kronisk åben mund.


Følg bloggen via
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. En hver undskyldning for at drikke rigelige mængder vin, er godkendt. Også selv om det er offentlig, ufrivillig blottelse af diverse kropsdele.


    - Anne

    SvarSlet
  2. Personligt synes jeg, du skal fokusere på, at det faktisk er lidt af en bedrift at spise 6 hele vafler og derfor give dig selv et klap på skulderen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha Miriam - nåede op på hele syv vafler inden jeg nåede Danmark igen. Men så måtte jeg også give op. Men de smager jo bare SINDSYGT GODT! Har klappet maven, som i ''godt-gået-min-ven'. Næste års mål må være 8.. mindst!

      Slet