torsdag den 27. marts 2014

FOR. HELVED.


Har i set den der overlækre opskrift på peanut bites fra twin food? Savlede en hel pøl under mig, da jeg så opskriften igår. Og så besluttede jeg, at de var jo så sunde og nu skulle jeg også til at tage mig sammen og spise knap så mange kager. Så mig fluks i Rema efter.. Dadler? Kokos? PEANUTBUTTER? Og lignede totalt sund fitnesskvinde med kurven fuld af frugt, grønt og mærkelige sager og overskud på kontoen. Totally.

..For naturligvis at finde ud af, at de to søde piger åbenbart må have en giant blender, der kan blende sten og har millioner af hestekræfter, for min blender ville ikke noget og røgen ud af siden på den (Ja det er ikke håndmixeren denne gang, men den rigtige blender). Og jeg forstod det ikke helt. Så prøvede febrilsk at hælde lidt vand i den tykke masse. Og den klagede stadigvæk på livet løs. Intet ville den blende. Prøvede endda at tage halvdelen fra, men uden held - og jeg måtte give op.. Blendede resten ved hjælp af gafler, skeer og kødhammer og satte det i køleskabet. Og det er endnu ikke fasnet, som det skulle. Kære univers - prøver du at komme med skjulte hentydninger? I så fald, kan du så ikke være lidt mere eksplicit. Prøver faktisk.. For. Helved.

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar