torsdag den 17. april 2014

FORÅRS FORNEMMELSER







Endelig endelig endelig skete der noget med den forladte kirkegård aka altanen. Verdens bedste moooar kom forbi og hjalp med at svinge kludene og rykke lidt rundt på tingene. 
Altanen er slet ikke sommerklar endnu med blomster, palmer samt træer og hynderne ligger stadig trygt og sover i kælderen. Men jeg fik sat tingene op i mit 'lounge område', rengjort det hele og gjort klar til de solrige stunder. Og så er mine fantastiske oliventræer også kommet ud - og er stadig i live (CHOK!). Hvis nogen skulle være i tvivl går jeg efter den lidt sydlandske stemning på altanen - så behøver jeg slet ikke tage nogen steder hen for de penge jeg ikke har. Smart ikke?
Kan mærke, at i år bliver dét år, der bliver drukket mest vin på den altan, grillet og hygget til langt ud på natten - og jeg glæder mig!
Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. det ser utroligt hyggeligt og indbydende ud

    husk at passe oliventræerne - vil selv gå ud og sætte mine potteplanter i køkkenvasken for at de kan trække vand i en halv time

    knus
    Bjarne

    SvarSlet
  2. Det ser bare mega hyggeligt ud, vin og grill er vejen frem!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Det indbyder da i hvert fald til max sommerhygge, med sådan en fin altan. :D

    SvarSlet
  4. Lækkert med sådan en altan! Det er så dejligt at få den klar til sommerperioden :)

    SvarSlet