fredag den 25. april 2014

EN JORDBÆRTÆRTES DØD


















Jaja I ved det - det er den knap så pæne overflade, der i virkeligheden florerer her på siden. Og igår var intet mindre end et pragteksemplar på min klumsede hverdag, da jeg havde købt en jordbærtærte (mega dyr!) med hjem i regnvejret for at bringe lidt glæde og solskinstanker. Som dem af Jer, der følger mig på instagram måske lurede, så gik det ikke super fantastisk. 

Da jeg kom hjem og åbnede kassen var tærten mildest talt afgået ved døden. Og dermed også mit håb om at få to minutters kaffepause med cappuccino. Men så går det op for mig, at jeg alligevel har betalt dyre domme for kagen, så den skal da spises. Man smider sguda heller ikke en kage ud - vel? 
Mig i køleren efter jordbær og lappe lappe sammen. BUM. Nu forvandlet til tærtebund med creme og jordbær. Intet skal hindre mig i at spise kager. Intet.

Follow on Bloglovin



9 kommentarer:

  1. Haha! Det dér er du ikke alene om - jeg har dræbt op til flere kager ved at transportere dem i cykelkurven..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at vide, jeg ikke er den eneste, der åbenbart ikke kan transportere kager uden, at de lider døden :)

      Slet
  2. Som mor altid siger: Pyt med det, den går alligevel i stykker nede i maven!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Din mor er en meget vis kvinde - hun har jo fuldstændig ret. Og den smager jo stadig af det samme :)

      Slet
  3. Det sker også altid for mig -.- Sidste gang balancerede jeg den på en lang cykelturhjem UDEN uheld, og da jeg så er hjemme og har sat cyklen ned og skal bære kagen op snubler jeg på trappen..... Det blev til lidt af et friendsmoment, du ved, der hvor Chandler og Rachel æder cheesecake fra gulvet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha Gitte - jeg ser episoden for mig :)

      Slet
  4. Den ser da alligevel rimelig lækker ud :)
    Kig gerne forbi - http://perspectivedfw.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Synes nu alligevel kagen ser lækker ud, og godt du kunne lappe den sammen ;-)
    Er også så skide klumret! :)

    Kig gerne forbi, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre jeg ikke er den eneste Kathrine! :)
      Jeg har endelig fået mig taget sammen til at stå et smut forbi din blog. Hvor er den fin!

      Slet