mandag den 7. april 2014

OG VINDEREN ER...


Hold your breath. Bare lige lidt. Vil egentlig gerne have lov til at sende jer et kæmpe kæmpe kæmpe mæssigt tak for den helt sindsyge opbakning her i den seneste tid. Det ene øjeblik fejrede jeg de 100 følgere og den anden var jeg pludselig nået langt over de 150. Så er hjertet tak for det - og et stort og dejligt VELKOMMEN til de nye læsere her på bloggen. Jeg håber inderligt, at I har lyst til at blive hængende. Jeg lover, at det nok skal blive sjovt. 

I hvert fald bliver dagen, forhåbentlig, lidt sjovere for vinderen af min aller aller første give away og dermed de tre skærebrædder i teaktræ. (Ja, mandag er nøje planlagt efter mit ''Fantastiske Mandage'' koncept). Og lad os nu for fa'en komme til det, som det hele handler om. 

Trommehvirvel og masser af konfetti - den heldige vinder via random.org er..... Jannie Schougaard Nielsen!
Du skulle meget gerne have modtaget en email fra mig. 

HVIS nu, man tænkte: jamen jeg  have de skærrebrædder alligevel, så kan de specialbestilles på jan@jan-ipsen.dk. 

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar