mandag den 19. maj 2014

ET PAR ÆNDRINGER


Måske har nogle af Jer lagt mærke til, at det begynder at ske designmæssige nye forandringer på bloggen? Bevares, jeg er et detaljeorienteret menneske, så det er ikke de store jeg har pillet ved endnu. Jeg bliver aldrig helt tilfreds og er det heller ikke endnu. Men inden længe skulle den første store ændring gerne falde på plads - og jeg lover jer... Det bliver lækkert! Vær lige noget så venlig at se bort fra den midlertidige og utroligt uinspirerende header på bloggen - det er nemlig den, der i første omgang bliver skiftet ud. Og så tænker I måske: ''En header? Really? That's it?''. Ja. Men det er ikke bare en header lavet i Photoshop m. diverse blomster og sommerfugle hentet ned fra en gratis icon hjemmeside og sat sammen på nogle timer. Nej. 

Jeg har lige siden mit første ord blev postet på her bloggen, ønsket mig en helt bestemt header - og nu har jeg endelig fundet en, der kan lave den efter min noget så detaljerede og specifikke tankegang. En header, der fortæller præcis, hvad Den Pæne Overflade handler om. NØJ, det har jeg ønsket mig længe. 

Det lidt som om, jeg kun er små skridt væk fra min drøm om mit personlige rum. Som om bloggen nu er på vej mod at opnå sin fulde identitet.. eller noget. Naturligvis mangler jeg eget domæne, men det må blive næste skridt. Babysteps, som man siger. Der er sgu ingen gemte mønter finde i inderforet af min pung for tiden. 
Så jeg håber I kan bære over med siden, elske mine ord i stedet (bare lidt) og bliver hængende. Det er er så skide dejligt og er så dybt taknemmelig, når i bruger Jeres dyrebare tid kommentere på mit gøgleri. 

ps. Har lige husket at nyde det gode vejr? Jeg har allerede og næsten dræbt min fine nye hortensia - de suger jo nærmest en hel pool når først solen titter frem. Intet har ændret sig på den front.


Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Spændendeeeee siger jeg bare.
    Synes selv det kan tage lidt tid at finde det rigtige look til bloggen (ja, min har da også skiftet udseende et par gange det sidste års tid). Men glæder mig da til at se THE header herinde ;)
    Og ja, eget domæne kan altså faktisk anbefales ;)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også bare det første jeg vil tage mig til så snart jeg har lommen fuld af guld igen :)
      Men jeg glæder mig virkelig meget til at vise jer the final, som jeg efterhånden synes jeg selv kan stå inde for. Det skal nok blive godt!

      Slet