onsdag den 28. maj 2014

SOMMERDRØMME



Hvor ville jeg give min højre arm for bare at kunne dase på altanen med et glas something-something i hånden eller bare en kop beroligende morgenkaffe. Men den der eksamensopgave skriver ligesom bare ikke sig selv. Og som samtlige andre studerende, så føler jeg snart, jeg bliver kvalt. 

Jeg har slet ikke fået sagt rigtigt ''goddag og velkommen'' til sommeren på altanen endnu. Det eneste det er blevet til, er de plantede blomster og krydderurter og puderne, som jeg i en overspringshandling bar op fra kælderen. Men har jeg siddet derude endnu? Nej. Hold kæft, hvor er det trist, altså.
Den kunne i det hele taget bare godt bruge lidt kærlighed, lidt nips og flere blomster så jeg igen kan kalde den mit overtrufne paradis. 

Og i min overspringshandling fandt jeg så mig selv sidde lidt og drømme på Esprits hjemmeside.  
Drømmer lidt om nogle nye puder, et lækkert tæppe og stearinlys til bordet, når jeg engang i juni endelig får tid til at slå benene op og nyde det gode vejr. Og så skal der sgu stå wonderful på min kop - intet mindre. For så bliver alting fantastisk, jeg skal nyde solen og sommeren, blive lobster ligesom resten af fam. Danmark og grille underlige ting på grillen. Se det drømmer jeg om, mens jeg sidder her bag skærmen (Det skal lige passe, at vejrguderne så har hørt mine bønner og sender mig regn og skyer for alle pengene. Selvfølgelig). 

Hvad går I og sommerdrømmer om i disse dage?






Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Jeg drømmer om at have en hyggelig sommerferie med min kæreste ude i det fri, og en tur på havnen! <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg sommerdrømmer om sommerferie og frihed. På tirsdag kl. 13. Endelig. Lorte-eksamenstid. Held og lykke med din opgave!

    SvarSlet
  3. Sikke fine sager! Det bliver alt for skønt, når det er altantid:)

    SvarSlet