torsdag den 12. juni 2014

DAGENS: SOMMERFERIE, DRINKS OG FESTIVAL

Hold nu da helt op, hvor er det en befrielse endelig at have afleveret eksamen. Har nu skrevet min krusedulle til overskrift fire steder efter en periode med næsten to døgnere, alt for meget cola og kage, to ture på McDonalds og ekstra meget sved. Og jeg er fuldstændig udkørt. 

Ikke desto mindre har jeg valgt at holde rooftop party med grill, kolde drinks i baljen og masser af glade mennesker resten af natten. Tagterrassen er simpelthen så fantastisk med udsigt ud over hele byen og vandet og jeg har ikke rigtig fået brugt den endnu siden jeg flyttede ind. Så nu skal det være! Pt. styrter jeg selvfølgelig rundt i hele lejligheden med støvsuger i den ene hånd og klud i den anden for at blive færdig til tiden. Jeg ved jo alle liiige tager et kig ind i toiletskaber og pusler lidt rundt. Kan simpelthen ikke invitere folk ind i liebhaverlejlighed med støv i krogene og tandpasta i vasken.

 Og for at det ikke skal være løgn, så smutter jeg også en tur på North Side fra i morgen med mand i hånden og solbriller i håret. Fuld fart over skuden, åbenbart. Men man kan vel sove på mandag? I hvert fald har jeg tænkt mig at nyde livet i fulde drag og glemme alt om karaktererne, der om nogle uger tikker ind. Og den jobsamtale jeg absolut er nødt til at naile på tirsdag, så jeg kan komme væk fra gulvene og de overbeskidte toiletter. 


Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar