søndag den 13. juli 2014

OP AD BAKKE





Nå. Vi er tydeligvis en meget aktiv familie, der ELSKER at vandre i bjergene. Skide sund og ny livsstil. Hvilket er gået fuldstændig forbi min næse. Hvornår er dét lige sket? 
Må ses som tegn på, at de mange timer på vandet de sidste mange år ikke har bragt overskuddet med sig til at lytte ordentligt efter under aftensmaden, hvad resten af familien har foretaget sig i løbet af dagen. Moralsk slap in da face.

I hvert fald brokkede jeg mig faktisk slet ikke, selvom min kondi er langt fra egnet til at slæbe sig op ad et bjerg i stødt tempo. Det var sgu ligefrem lidt fedt alligevel (måske bare mest det, at man kommer højere og højere op og kan klappe sig selv på skulderen for at kunne se flot flot udsigt). Nærmest ren meditation. I hvert fald overvejede jeg et split sekund, om sådan nogle vandrestøvler ikke var ganske cool at have. De er så skide dyre, fandt jeg ud af. Kan vel også sagtens nøjes med løbesko de næste seks dage. Havde jo kun lidt problemer med overhovedet at få slæbt røven med mig de efterfølgende to dage.

Men i hvert fald har jeg nu besteget et bjerg. Så kan jeg skrive dét på listen. Og skal bestige mindst to mere! Og så tjek lige den udsigt?

Follow on Bloglovin

1 kommentar: