søndag den 31. august 2014

OG VINDEREN ER..



Kan i holde spændingen ud? Eller er det bare mig der sidder og tripper efter at give gaver ud til højre og venstre, som en anden travl julemand? I hvert fald har det været en fantastisk fødselsdag. Både gaver til mig og jer. Amen, hvor er det godt. Ville ønske I kunne se den usynlige konfetti, der eksisterer i min stue lige nu.

Men nu har jeg så fået trukket en vinder af konkurrencen om en sort bakke fra Nur og en valgfri plakat fra AT designs, der er til en af jer! Og vinderen blev Sabrina, der har ønsket sig Chaos plakaten. Sabrina, jeg har skrevet til mail til dig, hvis ikke du har modtaget den, så skrive lige ikke? 

Mon der går så lang tid før end jeg deler gaver ud igen? Jeg tror det næppe. Har jo en ren fest her bag skærmen.
Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Yay! Jeg er så heldig og glæder mig meget til fine sager :D Jeg har fået mailen og har også svaret. Du gjorde lige en regnvejrssøndag ekstra hyggelig !

    SvarSlet