mandag den 22. september 2014

UGENS STATUS

OP
  • Formåede at overleve første session til Heatwave Hatha Yoga uden for alvor at skulle med udrykning og ambulance. Var tæt på, at det gik op for mig, at alle andre havde håndklæde med og mit lå pænt foldet sammen derhjemme.. 
  • Hjemmehøstede afgrøder og krydderurter.
  • At jeg overlevede ''jeg kan godt håndtere små børn uden at panikke''-testen, da jeg passede min brors små unger på henholdvis 1 og 3 år. Fandt ud af, at det er jævnt begrænset, hvor meget man kan snakke med en etårig. Og hvor meget man frygter, at en 3-årig falder om med åndedrætsbesvær, fordi ordene bliver slynget ud som en anden rapper. 
  • At komme ''hjem'' til hjemstavnen og indlogere sig i resten af familiens selskab.

NED
  • Det halter på kagefronten.
  • .. Egentlig også herinde. Men oven i oplæring på nyt job har jeg gang i stort nyt projekt. Og der er mildest talt ikke super meget overskud til at sætte mig ved tasterne lige for tiden.
  • Kan ikke helt overskue at jeg skal til at være utroligt højkulturel hver weekend med Politikken ventende i postkassen. Det er lidt lige som om, der følger et vis form for ansvar med.
  • Når man endelig får blomster og de så visner med raketfart. Vil jo have dem for eviiiigt!
  • Når promfritter ikke lever op til forventningen. 

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Igen skønt indlæg, der måtte gerne komme flere slags af disse indlæg! :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet