mandag den 6. oktober 2014

STATUS PÅ UGEN DER GIK

Behøver absolut ikke ændres
  • at mand overrasker med nachos efter man er hjemvendt til matriklen efter job en sen onsdag aften og egentlig bare har lyst til at se Den Store Bagedyst på dr.dk. Tror lige der kom en stjerne mere i bogen.
  • Når man er så tilpas veludhvilet, at man vågner af sig selv. Which never happens!
  • Søndagsbrunch. 
  • At mødes med en anden blogger, diskutere indlæg, livet og blogland over en kop kaffe.
  • Viborg Animationsfestival, som bare er et konge koncept. Gratis animationsfilm i biograferne. Hvorfor kan man ikke bruge hver lørdag sådan?


Der skal strammes op på følgende punkter:

  • Blodsukkerniveau og maveflora under opgaveskrivning. Det spiller bare ikke max.. som i overhovedet ikke. 
  • Min vrede over, at mand ikke tænker i vi, men jeg når vi skal nogen steder hen og vi ikke når planlagte tog hvilket resulterer i, at det pludselig bliver til mig, der kører langsomt på cyklen. 
  • Når undertøjsbeholdningen er i bund og man må trække de gamle mormor-lignende trusser frem fra gemmerne. 
  • Overfyldt kalender med udsigt til ro engang i januar. Må skære ned på... noget i hvert fald.
  • Konsekvensen af ovenstående og alt for dårlig kost: kraterlignende fjæs med udslet, vulkanudbrud og en hud der mest af alt bare har lyst til at blive hjemme.
  • Hvordan madstandarden er i top fredag - mandag og styrtdykker i tidsrummet tirsdag - torsdag. 
  • Min tærskel for, hvor meget chili jeg kan tåle uden at sidde utroligt svedende i hele ansigtet, tårer i øjenene og med halsbrænd og klukke ''Ej men jeg har det altså helt fint'' (NOT!)

Overvejer følgende:
  • At opfinde ekstra tid.
  • Røve en bank, så jeg kan købe en divapels.
Follow on Bloglovin

6 kommentarer:

  1. Tid er der nogle gange bare alt for lidt af. Jeg kender det! En kalender er den eneste vej frem for mig :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg må desværre også ty til kalenderen for at få det hele til at gå op. For det skal det jo, i sidste ende.

      Slet
  2. Wupti, så fandt jeg lige ud af at vi skal have nachos til aftensmad. Hurtigt og lækkert - og lige til at overskue efter en lang arbejdsdag. Takker!

    PS. Hvis du knækker koden og opfinder mere tid, så send lige et tip i min retning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha nachos er bare altid en redning :)

      Slet
  3. Nachos er virkelig det bedste, og så med en mase ost ovenpå, mums!


    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis Katrine - masser af ost :)

      Slet