torsdag den 22. august 2013

Alone in a bowl..


... Er præcis sådan som jeg har det for tiden. Føler mig utrolig ensom og kaster mig hovedløs over alle mulige projekter i desperation (såsom ny indretning i lejlighed) over ikke rigtig at have noget liv i lejligheden ud over mig. Kun mig.

Bevares jeg nyder at kunne gå rundt i lejlighed uden tøj på, tage opvasken når jeg vil og have ro, når jeg behøver roen. Ville aldrig bytte det væk.
Men så er der barede gange, hvor smuk liebhaverlejlighed er rolig på de tidspunkter, hvor man har brug for liv, noget der ikke dømmer. En hund. Eller kat, hvis man er til det. (Har prøvet med livlig plante, just not the same)

Udlejer i nyt fancy lejlighedskompleks synes dog ikke det er super smart at have dyr rendende over nylakerede parketgulve. Eller overhovedet i lejligheden. Min eneste mulighed er en fisk.
Tænker umiddelbart ikke, at det går under kategorien ''klam, lugtende og svinende dyr, der ødelægger parketgulve eller lejlighed''. Jeg vil bare gerne have noget at snakke til. Noget at komme hjem til.

Grim fisk med kæmpe slørhale (alla billede) i pæn designer bowle i form af ''fiskehotellet'' er derfor nu tilføjet på ønskeliste. Det er overhovedet ikke nørdet. Eller er det?

Måske skal jeg egentlig bare igang..

SOMEONE - JUST GIVE ME A GOD DAMN FISH!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar