søndag den 25. august 2013

Hvor heldig kan man være..





 Det er efterhånden blevet et meget stort projekt, at blive studieklar.. igen. 
Meget hurtigt blev det til et nyt indretningsprojekt, der flænsede mit budget. I den forbindelse har mit 'homeoffice' været under meget grundig overvejelse. Skulle det væk i meget prætentiøs tankegang om, at jeg nok ville bruge al tiden på læsesal denne gang (as if) - eller skulle det bare laves om?

Valgte at gå med sidstnævnte. Satte min mor på genbrugsjagt i det sønderjyske efter ny skrivebordsstol med specifikationerne ''ingen hjul-tak'' og ''træ-tremme-stol-uden-polstring-uden-at-ligne-en-fra-1940-med-mug''. Hun tog opgaven meget seriøst.

En uge efter får jeg tilsendt billede med 1. stk sort J46 FDB tremmestol fra 71, hun havde scoret i en genbrugsforretning til 65 kr. WAY TO GO MAMMA! Sønderjylland er åbenbart stedet for fantastiske loppefund. 

Mit 'homeoffice' er nu fuldkommen opdateret og meget komfortabelt med udsigt over Aarhus Lystbådehavn, nye blyanter samt bolcher til de kedelige læsetimer. Jeg er super klar til studiestart og nyt kapitel i mit 21 årige liv..
Mangler bare liiiige resten af boligen. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar