mandag den 26. august 2013

Klar parat studiestart


Fuck..

Så er det sgu nu. Realiten går åbenbart først op for en 00.00 før man skal møde på nyt og spændende studie tidligt næste morgen.
Panikkede. Havde stilt hele tre alarmer for i morgen tidlig just in case, at jeg sov over mig. Har alligevel ventet fem måneder.. (Ret lang tid nu, hvor ordene står lige der foran mig.)
Jeg mener..
Jeg har jo reelt set ikke udrettet noget. Været super trendy og arbejdet på børnehjem i Afrika eller set 27 vandfald i Asien. Jeg har bare ligget lige her. Og hjemme hos mamma og pappa med tyve lag gips rundt om hånden og hjernen druknet i narkosemedicin.
Men det er også fint nok.. Kan nu snakke med om samtlige serier i fjernsynet på første skoledag.
Ain't that something!

..

Er stadig i panik. Thank God for, at jeg valgte dages outfit igår aftes.
Cykler nu.  Vil ikke være hende der kommer styrtende ind ad døren med gigantiske svedpletter under armene på første skoledag.

Springer ud i det - vi ses på den anden side.




Følg bloggen via bloglovin..
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar